niedziela, 27 marca 2016


MARCH OUTFIT | SPRING 2k16 :)

Hejka hej! Dzisiaj wpadam wiosennie i na szybko. Jak widać po zdjęciach pogoda była przepiękna więc nie mogłam wytrzymać i wyrwałam się na noc do przyjaciółki, z którą kolejnego dnia zrobiłyśmy zdjęcia. Dlatego bardzo jej dziękuję, że w czasie zbliżających się świąt Wielkanocnych wtedy gdzie jest masa roboty (gotowanie, sprzątanie itp.) poświęciła dla mnie czas. (Buziaki Emilia!) A przy okazji trochę spóźnione życzonka... Radosnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych i mokrego dyngusa! ♥ 


Kurtka - New Yorker
Komin - targ
Koszulka - House (19,99zł)
Spodnie - Cropp (59,99zł)
Buty - Adidas Dragon














+

:) selfiak :)




no i focia z moją śliczną fotoografką ♥


3 komentarze:

  1. taka pogoda mogłaby być już zawsze haha
    uwielbiam tą piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pozytywne te zdjęcia!
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam do mnie kochana:)

    OdpowiedzUsuń