niedziela, 21 lutego 2016

INSPIRATIONS | LUTY 2016


Dzisiaj wpadam z inspiracjami. W kolorystyce dominuje biały. Uwielbiam ten kolor! Mam ciężkie wieczory i męczy mnie bezsenność, więc szperam po różnych tumblrach szukając ciekawych obrazków. To co znalazłam wczorajszej nocy chce Wam pokazać w tym poście. Ja osobiście uwielbiam błądzić po internecie oglądając różne fotografie. Mam nadzieję, że ten post dotrze do dziewczyn, które też lubią takie zabicie czasu jak ja :) A już w następnym poście pokażę Wam moją nową perełkę :) 



Pozdrawiam ciepluutko kochane! ♥





























źródło : tumblr 

2 komentarze:

  1. Piękne inspiracje <3 Trafiły do mnie ! Zapraszam :http://verqsq.blogspot.com/?view=classic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę, że Ci się spodooobały :* Na pewno wpadnę, buziaaki ♥

      Usuń