sobota, 16 kwietnia 2016

MIX MOTIVATION | #FITNESS

Witam!
Ten post chciałabym zadedykować dziewczynom szukającym motywacji do ćwiczeń, zdrowego trybu życia jak ja. Jak wiemy do lata zostały niecałe 3 miesiące i trzeba w końcu wstać z kanapy i wziąć się do roboty! W noworocznym poście pisałam, że zaczynam ćwiczyć, zdrowo jeść itd. takie postanowienia, które po kilku tygodniach poszły w zapomnienie. Ale nawet po tym jak się poddamy warto wrócić do działania. Lepsze to niż nic nie robienie i tylko narzekanie jaką to jest się "grubą". Więc kochane, życzę Wam dużo silnej woli, bo przecież w wakacje chcecie się pięknie prezentować w szortach, strojach kąpielowych, sukienkach... Jeszcze raz powodzenia! ♥


Mój przepis na smaczny koktajl:

1 kiwi
1 jabłko
1 banan
mleko/jogurt - do wyboru :)

Wszystko razem zmiksować i przelać w szklankę.
(ja piję bez cukru, bo wychodzi naturalnie słodki)

Smacznego! 






















źródło: tumblr

4 komentarze:

  1. Cudowne inspiracje , ja już wzięłam się w garść i życzę Ci powodzenia :*
    http://thedorifornia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile motywacji, aż szkoda siedzieć z tyłkiem przed komputerem! : )
    Też lubię koktajl z kiwi i banana, ale nigdy nie próbowałam do niego dodać jeszcze jabłka - muszę kiedyś spróbować : D

    https://czuprynqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, w moje gusta wpadł :) Dzięki za link, na pewno wpadnę i zostawię komentarz! :* Pozdrawiam :)

      Usuń